קורסי "מתנות התבונה"- שפה וכלים להתפתחות הייחודית לאחר גיל 60

קורס המעניק מודעות וידע חדשני בתחום הנוירולוגיה, הקוגניציה והרגש. ומתאר את המשימות ההתפתחותיות הייחודיות של תקופת החיים לאחר גיל 60 והמיומנויות האישיותיות התומכות במימוש משימות אלו.

מיועד לגלאי 60-75 בעלי רצון, חלום ותשוקה להמשך עשייה מאתגרת ומעצימה.

ייחודיות הקורס הינה ב'שילוביות' המאפשרת עומק למידה והפנמה הבאים לידי ביטוי בשינויים ממשיים באורח ובאיכות חיי המשתתפים. ה'שילוביות' הינה למידת חומר תאורטי ושפת מושגים חדשה לצד רכישת מיומנויות וכלים התומכים במימוש האתגרים התפתחותיים. מחקרים מוכחים כי מיומנויות אלו הינם הדרך למימוש ומיצוי האיכויות האישיותיות ולהתמודדות עם השינויים הפיזיולוגים והרגשיים הנורמטיביים בעקבות העלייה בגיל.

בוגרי הקורס מספרים

"הקורס נתן לי  דרך מותאמת אישית לנהל את חיי בגיל זה אך גם בהתחשב במשפחתי ובסביבתי".  "הקורס העניק לי יכולת לתרגם את התחושות והשינויים שהגיל מביא לעשייה בונה ומקדמת ולמנוף להמשך צמיחה למרות  הגיל". "רכשתי  שפה חדשה ועשירה המאפשרת לי להבין טוב יותר מה קורה לי בגיל זה ואיך לפעול כדי לנצל זאת לטובתי". "הקורס העניק לי יכולת 'לנהל את הראש' שלי טוב יותר". "הקורס היה כמתנה עבורי ועבור משפחתי".

 

תוצרי הקורס

  • יצירת פער חיובי בין הגיל התפקודי (איך אני מרגיש ומתפקד) לגיל הקלנדארי (בן כמה אני).
  • ידע ומיומנויות התומכות ביכולתנו לקיים אורח חיים עשיר, משמעותי ומאושר.
  • דרכים לשימור בריאות פיזית, קוגנטיבית ומנטאלית-  רגשית.
  • קבוצת שייכות חדשה תומכת ומחבקת.

קורס שפותח בחשיבה משותפת עם דר' צבי לניר המיסד והבעלים של מכון המחקר "פרקסיס" והילל אפרת יועץ אירוגני בכיר בעל ניסיון עשיר של מעל 30 שנה בתחום.

שילוב של מרצים מומחים בתחומי המוח ו/או הבריאות המלמדים כיצד הביולוגיה והנוירולוגיה מבחינתם תומכים בתהליכי ההתפתחות בשלבי חיים אלו.

מסגרת הקורס

בין 12-18 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות, אחת לשבוע.

 

הנכם מוזמנים להיות שותפים לתהליך מרתק של לימוד והתפתחות

ולממש את המתנות שתקופת החיים החדשה חובקת בתוכה.